HTML

2006.10.18. 07:51 :: Tobber

Hát, akkor a hétfői (az oroszos) interjú mégsem volt olyan rossz, mert néhány kiegészítő kérdés miatt felhívtak...

:)

Tegnap két álláslehetőség merült fel, mindkettő szépen hangzik, nem is tudnék dönteni. Majd hívnak. (Az egyetlen hely, ahonnan ígéret ellenére tojnak hívni, az pont az outplacement programot végző cég.)

Preferencia: HOL van (igen, ez az első... Nem vagyok hajlandó Budafokra kimászni dolgozni Zuglóból (pláne nem Káposztásra korizni heti soxor), akkor kb. Gödöllő fele annyi idő), pénz persze, szimpátia, jó cég. Ennyi.

Aztán berágtam BCsTLV-re (állítólag nem ő a hibás, majd hiszem, ha bizonyította!), úgyhogy édes a bosszú: :))))

hagytam magamat meggyőzni egy aranyos, formás, nem mellesleg értelmes 25 éves srácnak... :))

Úgyhogy most kialvatlan vagyok és kiszáradt az alkohol miatt... :))) (És magánginisz-rekord: még sosem voltam 5 évvel fiatalabb pasival... Húúúú, Uji kétszer ennyi idős!!!)

Friss husi, nyami.

----------

Mindjárt megyek egy másik interjúra, bár annyira nem szimpi, de megnézem.

 

komment

süti beállítások módosítása