HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.10.17. 10:41 :: Tobber

A cégnél magas szintű szarkeverés folyik, most éppen engem pécéztek ki. Már beszéltem az info állítólagos elindítójával is, aki még úgy kezdte a terjedő fújolást, hogy tök elégedett, mert elintéztem neki valamit előbb. Ez hozzám már úgy jutott el, hogy durva, amit művelek...

Nem véletlenül nem haverkodtam én az első emelet libaeffektusban szenvedő részével...

--------------

Nos, interjú tegnap utsó körös és nem nagyon voltak kedvesek, úgyhogy pesszimista vagyok. Ma megyek máshová.

Aztán leültünk Jattal megbeszélni, hogy nem akarunk egymástól semmit, és ha valamelyikünkben néha felmerül, akkor a másik úgyis épp a nemfázisában van, szal nem kell izgulni. Aztán helyesbítést kér: szerinte nem illik hozzám Uji, csak azt állította, hogy Tüzi még hülyébb Ujinál. :DDD

Aztán elmentem korioktatásra, ahová szoknya-csizma-csipkésblúzban érkeztem. Atibá konkrétan nem ismert fel, oktatólány nézett percekig... És TÉNYLEG VÉLETLENÜL összehaverkodtam egy 11 éves kislánnyal, mint kiderült, a tesója Gyuribánál hokizik... :D Behálózom én azt a pasit biza!

Aztán elmenet épp egy cukiapukával csacsogtam (neeeem, mint diák a diákkal), mikor Atibá (aki ismét lestoppolt, hogy velem jön hazafelé, meg előtte a jégen a bójákat is direkt előttem lökte el állandóan) :) szóval Atibá kiráncigált hátra, hogy az erdő felé menjünk inkább. :)) Úgyhogy félhomályos erdőn sétáltunk, ahol megdícsérte, hogy elegáncs vagyok, meg csivitelt végig...

A resztli: tegnap a buszon leszólított egy srác, hogy ő már többször látott a buszon és hogy nagyon bánná, ha nem mondaná el, hogy mennyire szép vagyok és randizzak vele... :)))) Ja nem. Szombaton meg egy cuki mackó bámult végig, és odaköszönt, várom a legközelebbi találkozást! :)

Aki akar: pénteken és szombaton hokimeccsre megyünk, lehet csatlakozni!!!! :)

 

komment

süti beállítások módosítása