HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.09.13. 17:07 :: Tobber

Hát jó, ha ezzel itt ma valaha végzek, akkor elmennék végre szabadságra. És akkor jobb lenne.

Nagyon elfáradtam, nem is tudom, hogy ki tudom-e pihenni az elmúlt két év fáradtságait. Le tudok állni vajon a pörgéssel???

Nagyon szeretném!!!!!!!!!!!

:((

Lehet, hogy nem lesz tökéletes az esküvői ajándék, lehet, hogy pár ember mellőzve érzi magát, hogy nem nagyon tudok velük találkozni, már leráztam egy kedvenc ittnememlítettemet, most egy másikat, Vaspasi is írt, hát, neki behúznék egyet, mert nem hiszem, hogy ez stílus, hiába is, Pasit lehordtam emailben, úgyhogy ő joggal nem jelentkezik, Távoliismerős "gáláns" ajánlatára nem is írtam vissza, és asszem ennyi.

Két hétig csak favorit Meg, Bárcsaktöbblettvolna (nevezzük BCsTLV-nek ezentúl!!), 1-2 ittnememlítettel vagyok hajlandó foglalkozni, ha Pesten vagyok, akkor bejárok ebédelni a volt kollégákkal, 1-2 ismerőssel, korizni elmegyek, amennyit csak tudok, és vége is...

Azt hiszem egy monstre alvással kezdem.

Ha nagyonszéptestűt le tudom rázni, mert nagyon akar ma látni.

De holnap reggel BCsTLV érkezik, utána ebéd, majd szöszke, utána kori, jééé, már most tele vagyok táblázva!!!!! :((((

Neeee...

 

komment

süti beállítások módosítása