HTML

2006.09.09. 08:06 :: Tobber

A vizilabdások a döntőben!!!! HAJRÁÁÁÁ!!!!!!! Szerbia?? Hááát, tőlük joggal félhetünk... :(

-------------

Jat, fent vagy a koricsarnok fotógalériájában! Az elsőn a hasadat ismertem fel!! :D Na jó, a tartásodat meg a koridat, merthogy a fejed lemaradt a képről! :) Nomeg fent van persze Tüzi, Bevi, Dömpi és az egész tím...

-------------

Tegnapi szívroham: egy ittnememlített álomszéptestű (aki letaszította a test-toplistámról kreolszépszeműt, pedig azt hittem, ő überelhetetlen!) fűszerezte az estémet, zuhanyzok, bejön, hogy te ismered XY-t??? Én is!

Öh. Elől hagytam a cégesrendezvényen-célbaért-ügyfél névjegykártyáját... Ááááááá!!!

Kérdi széptestű: grafikus a végzettsége, ugye? Öh. Igen. Olyan harminckörüli?? Neeeem!! :) Huh, nem őrá gondolt. Azért ennek igazán örülök!! :D Mivel az illető már jelentkezett, hogy ő izé, háááát jó lenne ismerősök között nem bonyolítani... :DD

Ja cégescélbaért 42 éves!!! Igeeen, a legjobb férfikor!! :)

Most vidéki ismerőst szórakoztatok holnapig, aztán vas. este a ma hazatérő Meg, hétfő reggel Bárcsaktöbblettvolna, hétfő este Pincsi, és aztán pihenni akarok. :) Ezt már mondtam.

:))))

 

komment

süti beállítások módosítása