HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.08.16. 18:45 :: Tobber

Hát jó. Kicsit megkavartam a szart állóvizet. (Oké, Lory szerint nem is állóvíz!) :)

Még bennem volt a düh Pasi felé. Merthogy nem hívott. Írtam annyit, hogy régen jobb lerázós szövege volt. Írt valami mentegetőzőset. Nekem ráér...

Aztán Lánylelkűtől is megkérdeztem, hogy legalább boldog-e, mire leájult a székről, és válaszolt, hogy amikor háromszor kinyomtam a telefonját, akkor épp velem akart találkozni, másodszor el is indult felém, harmadjára meg azért hívott, mert ott állt az irodám előtt. Basszus, ergo látta az ablakon át, hogy egy fintorral nyomtam le a hívását. Persze lehetett volna kitartóbb, ha valamit mondani akar...

Aztán Vaspasi nem akar tovább, megértem, mert erősen flegma voltam vasárnap, totál fáradt. :(( pedig nagyon szeretném, ha ő lenne továbbra is, mert végre valaki igazán szórakoztató férfi!!!! :)

Még a kreol kékszeművel volt egy drámánk, de azt eléggé félvállról vettük mindketten.

Őőőő, most várom lassan Ste-t, aki hazajött a nyaralásból (igen, akkor és onnan, ahonnan Meg, aki szintén már naponta jelentkezik), Ujival már csacsogtam fél órát telefonon, jön holnap korizni, hurrá, majd Pincsi jön értem a csarnokhoz és tölti velem az éjszakát.

A hollanddal marad a hétvége, és mivel hálistennek 'Ja' hallgat rám férfiügyben, ezért leépítette a belgát, ha úgysem akarja teljes szívből. Mert most megint más van a szívében egy hete... Ergo akkor nincs belgás program sem szombat este, akkor hátha ki tudok menni minden nyitvatartás alatt korizni!!!! És hátha 'Ja' is jön!!!

:)

Ha valaki megkérdezné, nem, nem az egész évemet írtam le, ez CSAK a mai napom!!! :)))))

 

komment

süti beállítások módosítása