HTML

2006.08.03. 10:56 :: Tobber

Hohóóóó!!!

Vasárnap ismét randi múlt vasánapi (snoopysbugyis) egyéjszakásommal!! Vááááááá!!

(Épp megjön, hurrá. És vonjunk le következtetést. Snoopys bugyi bejön a pasiknak. :-D Na jó, azért többet nem fogom vele ijesztgetni szegényt.)

 

Snoopy

Meg Jukk is jelentkezett, meg Bé visszatért a virtuális világba, meg mától újra van kori, meg sikeres volt a Tüzileépítésem, és Uji is kezdi belátni, hogy nem illünk össze, és ma Pincsi jön elém a jégre, úgyhogy ez rövidrezár mindent.

És Ceb szerint olyan az életem, mint egy szexésnyújorkos szinglinek, ami ellen erősen tiltakozom, de lehet, és 'Ja' vicceseket levelezik az apukájával és végre lezárta a szerelmi fennforgásait (és kijelöltünk időpontot a belga megismerésére), és tegnap egy órát csacsogtam a hollanddal magyarul és cuki, és Megtől ma eddig három olyan szerelmes smst kaptam, mintha tényleg szerelmes lenne belém és ez nagyon jól esik, és lesz Sziget, amire csatlakozhattok hozzánk, és szomszédaimmal élménybeszámolós buli jövő héten, és Szomi olyan volvóval áltt a ház előtt, amilyenből csak 11 van az országban, majd bepisiltem reggel, mikor megláttam, még visszaadtam szomszédnőci kulcsait, akinél egy hétig locsoltam (az erkélyen, és mivel minden délután esett, így csak 2x jártam nála, de ezt nem kell tudnia) és ez még mind dél előtt...

:-)))))

 

komment

süti beállítások módosítása