HTML

2006.07.15. 17:21 :: Tobber

Ha az ember lánya elcseréli a szombati kiruccanást El-lel egy péntek esti randira és egy vasárnapi kiruccanásra, és mivel szombaton lehetőleg ne menjek a jég közelébe (majd délben kiderül, hogy mégis mehettem volna...), akkor is egyértelműen a legjobb választás mind közül a csavargás és soppingolás! Főleg megfelelő társaságban, egymást veddmegveddmeg ösztönözve mind elkölt átlag minimálbért és még nincs vége a napnak... :-)

Van:

Douglas: Kenneth Cole - Black parfüm (nagyon én illatom!!)

H&M: három franciabugyi

Etam: két gyönyörű csipkebugyi

Zara: őszi-melegtéli 3/4-es mogyorószínű kabát (!!!)

Zara: gyönyörű csipkebetétes elegáns szűkszoknya tárgyalás-színház esetére

Promod: bordó gyöngyös szoknya-nyári vidámkodáshoz

C&A: két tunika-aki már látta a feketémet onnan, u.olyan kék és paliszander színekben nyami

C&A: két fehér blúz a két szoknyához

konyhai eszközök

ingyen mekifagyi, cserébe, hogy 2 percet várunk és leszbikust játszunk.

Most még összefutottam Szomi+néhanőjével (ilyen szandált sztem 10-15 éve nem lehet kapni, az tuti!), Szomi próbált kedveskedni, de nekem kicsit sok volt a csütörtök esti néhanőszapulása, úgyhogy nem volt képem az arcukba nézni...

Tegnap este még kokettált velem Szomi (én erkély, ő tetőablak), miközben a szobában El hallgatta (nomeg El végighallgatta Pincsi telefonját a nyaralásról is), aztán 5-6 órában győzködött (mármint El), hogy jó lesz vele járni, én felsoroltam kb. harminc okot, hogy miért nem, és ez őt is nagyon szórakoztatja!!!! :-) Aztán szájhúzva és feltételekkel beadtam a derekamat, min. vasárnapig. Tovább úgysem fogom bírni!!! :-DD

Persze anyámék épp a ház előtt voltak, mikor El becsöngetett, és anyu nem hagyta ki, hogy sms-ben kommentálgassa őt. Asszem, egyforma ízlésünk van anyuval!!! ;-)) (Apámnak Pincsi tetszett, amikor tavasszal látta.)

Azért az álmom egy áttetsző menyasszonyi ruhában, amint kocsisgeri mellett lépdelek... Mmmm.

 

komment

süti beállítások módosítása