HTML

2006.07.07. 10:07 :: Tobber

Meg rulez. El nem tudok képzelni nála tökéletesebb szeretőt. Szép, formás, okos, szórakoztató, figyelmes, és mivel ismer, mint a tenyerét, ezért nincsenek felesleges futamok... Magáhozölelt és azt mondta, hogy szeretné, ha nagyon sokáig meglennénk egymásnak. Rajtam nem múlik. Mielőtt valaki továbbszőné: CSAK szeretőnek.

És Uji nagyon cuki!! Tegnap éjjel is csacsogtunk telefonon. De szerinte öreg hozzám. Szerintem nem, de láthatóan ez őt sem tartja vissza. :-)

Ja, még bent vagyok, dolgozom, mert a múltkor véletlenül a patikus 500 mg-ost adott a 275-ösként is ütős fájdalomcsillapító-görcsoldóból, én meg amikor topon volt a rosszullétem egy órája, automatikusan egy egészet vettem be. Úgyhogy most enyhe lebegő érzéssel ülök itt, mindenkire mosolygok és olyan, mintha ittam volna három felest. Szóval csíííííz.

:-))))))

 

komment

süti beállítások módosítása