HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.03.23. 21:32 :: Tobber

Vajh miért kell nőgyógyászhoz menni fogamzásgátlóért, amikor meg sem vizsgál, csak felírja??? :-((( Ja, megkérdezte, hogy hogy áll a dolog a nőgyogyival (Doki), ő lesz-e életem párja. Mondom, hogy hát megkérte a kezem, de visszautasítottam. :-D Mire édes dokinő: nem baj, hamar talál párt, nem lesz gond... (Nohát, más milyen biztos benne!!!) Aszonta olyan a modorom, amit szeretnek a pasik. Tényleg?? Kedves vagyok meg figyelmes, meg szerény, meg ilyesmi, mégsem járok senkivel... :-(((

Na jó, az első fázisig sokan eljutnának, de köszi a felajánlásokat. :-(((

Aztán dokinő megkérdi (tudni kell, hogy spéci nevem van, u.az a vezetéknevem, mint egy valaha híres embernek): -És ön tagja az x családnak??? -Aha, én tagja vagyok a saját családomnak! :-D :-D :-D -Na jó, én vagyok a hülye, maga meg leéget!! :-D

 

komment

süti beállítások módosítása