HTML

2005.10.02. 18:49 :: Tobber

A céges hétvége kicsit halotti tor jellegű volt. Mulassunk még egy utolsót együtt... :-(( Persze az is lehet, hogy nem megyek innen sehová. De az elég rossz jel, hogy a tavalyi kollektíva 60%a 1 év alatt kicserélődött, nem??? Sokat ittunk, buliztunk, szeretjük egymást, az egyetemisták is jól érezték magukat, nincs is emberileg baj itt semmi!! :-) Szomi: tegnap este elhajtott mellettem, sztem a nőcivel az anyósülésen, de sötét volt, inkább a rendszámáról ismertem fel. Ez eléggé egyértelmű, ha a réginőci itt, akkor nekem semmi keresnivalóm Sz-nél. Hiába is néz izgatottan... Valszeg a nőcit vitte haza (szombat este 8-kor!!), mert én elugrottam futni, és mikor újra felénk futottam, 15 percen belül itthon is volt egy volvo... És ijesztgettem egy idősebb pasit, aki a környéken kocogott. Kétszer is mögékerültem (összevissza futok az utcákon, amerre szimpatikusabb) és ő ijedten nézegetett hátrafelé. Majd amikor egy kereszteződésnél cipőt kötöttem, és felemelkedtem, akkor épp a keresztutcán futott végig, sztem attól már szívbajt kapott!! :-))) Nem baj, utánafutottam, majd laza sprinttel haza... :-)) Már csak 4,5 kg az Első Célig!! :-) Most is mennék futni, de jön ÖCs. Majd egyszer kifejtem az életről alkotott nézeteimet, mert úgy tűnik, hogy női agyúnak képzelnek még az engem ismerők is, pedig sajnos eléggé hímsovinisztaszerű elképzeléseim vannak... Többek között arról, hogy simán szétválasztom a lelki és a testi életemet, és ezen igényeimmel más irányba érdeklődöm... De ez kb. olyan, mint másnál az evés és az ivás. Dolgozom azon, hogy ez ne így legyen, mert nem normális, de most nem sok lelkierőm van bármire... :-(

komment

süti beállítások módosítása