HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2005.08.05. 11:22 :: Tobber

Férfilelkek boncolása:

Vé hétvégén jelzett, hogy szerdán jön haza. Persze semmi konkrét időpont, hogy találkoznánk. Nem jelentkeztem azért sem, engem nem fog ugráltatni. Bejött: érkezik az sms, hogy jövő hét elején egy őrült éjszakát eltöltene velem, és a szokásos fülledt hangnem...

Ha nem jelentkezem, akkor jön, ha igen, akkor nem?? Most várok a válasszal. ha ezt játszuk... Cekcpartnerre nem kell rá várnom, randi szombaton sálygállyal, vasárnap szépbőrű pókerral...

Ivánt, a maffiózót leráztam. Áááá...

Ja, szolgálati: 4 hét hezitálás után feladtam Pasinak 3 oldalnyi sűrűn teleírt levelet. No, ez most meg fogja mozgatni a gondolatait. Még ha jelentkezést nem is várok tőle... :-( Azaz én várnék, de...

Le kell fogyni, csak közben stagnáltam, bár két számmal kisebb nacit hordok, mint 6 hete...

komment

süti beállítások módosítása