HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2005.06.30. 13:47 :: Tobber

Érdekes volt a tegnapi kondizás efemmel. Az utsó öt percben csak bőgtem. Asszem beparáztam, hogy e lassan megírt levél hülyeség. Vagy nem a levél ténye hülyeség, hanem amit beleírok. De azért este papírra (!!) vetettem (balkezes vagyok, ötös rajz, de kettes külalakkal (ezt majd elmagyarázhatná valaki, hogy hogy lehet!!)), gyönyörű papírra, szép tollal. Három oldal lett. Most itt sasol a boríték, mindjárt átviszem a lakása postaládájába, remélem, nem futok össze vele!! (Kb. nulla az esélye.)

Gyétibi aszongya, hogy álljak hozzá pozitíve, és akkor jobb, mintha parázom. De ha egyszer "genetikailag" ;-) parás vagyok????

:-))

És miért stagnált a súlyom???

(Megj.: Ki vállal be estére nyávogós telefonálást tőlem???) :-)

 

komment

süti beállítások módosítása