HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2005.06.28. 11:29 :: Tobber

Olvasgatom a fogyókúrás történeteket... Nem sokat találni...
Eddig úgy láttam, két hét alatt lement 5 kg rólam, az jó, de most, hogy M. feltöltött pár napos fotókat az alakomról, elhűltem, mekkora vagyok!!! :-(((
Jó, első Nagy Terv, hogy lemegyek 70 kg alá. Messze van, az még tizenkiló. Utána meg 65 alá. Persze az lehetőleg 49 legyen!!!
De a tegnapi kondi után is valahogy formálódottabbnak (na, ki használta már ezt a szót???) láttam magamat. (Otthon nincsen nagytükör, a konditeremben sok is!) Meg sehol nem találtam a szokott fekete nacimat, ezért két másik régebbit (46-ost) felpróbáltam, és mindkettőbe simán belefértem, pedig anno azért raktam félre, mert kihíztam...
Mikorra leszek megint 70 kg alatt????

Ó, azért van nekem még 50 kg-os "koromból" diesel farmerom. Akkora dereka nincs is senkinek!!!! :-)))

 

komment

süti beállítások módosítása