HTML

2005.05.19. 09:12 :: Tobber

Na igen. Ma arra ébredtem hajnali négy felé, hogy belerúgott az ágyba. Reggel számonkérem: ő nem rúgott bele az ágyba! Ja, a papucsát vette fel, azt rúgta a sötétben az ágyhoz, de az ágyba ne rúgott bele. Gyűlölöm, hogy azzal, hogy kijavítgat, már én válok bunkóvá...
Ma lesz a lakásnál a műszaki hibalista felvétele (persze pasi nem ér rá eljönni, vip ügyfelei fontosabbak). Az építtetők sietnek, mert nem akarnak kötbért fizetni. Viszont a tegnap sokk: mélyöblítésű vécé van, pedig a szerevénylistán anno négyszer aláhúztam a laposöblítés szót. Külön fejezetet érdemelne a téma, hogy miért van egyáltalán mélyöblítéses véce. Őőőőő, csak nekem higiéniátlan az egész??? :-(
(Amikor exemnél már elég gondot okozott a mélyöblítésese, akkor inkább hazajártam anyuékhoz... Egy emeletet kellett lemenni.) :-)
Ezenkívül még a falfestés nincs befejezve, ergo a lámpák nincsenek felszerelve, a konnektorok, kapcsolók sem, a parketta második lakkozását el sem kezdték, a mosdót csak jövő héten szerelik be, így hogy lehet műszaki hibalistát felvenni?? :-(

Ja, és nem érem el a hitelelbírálómat egy hete. Két hete múlt hétre ígérte az elbírálást. Jövő héten műszaki átadás, amin a banknak is részt kell vennie. Mármint ha adnak hitelt. Ami még nem biztos. Legalább egy emilre válaszolna, ha már telefonon nem elérhető! :-(((
Főnök meg húzza a száját, hogy állandóan elhúzok, pedig tegnap, ma, köv. héten min. háromszor el kell jöjjek.

Jól indul a nap!

 

 

komment

süti beállítások módosítása