HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Mocsár

2017.10.31. 13:16 :: Tobber

Nagyon magam alatt vagyok.

Jönnek a kollégák, hogy hallják a hírt, meg hogy ez mit jelent.

Hát mondjam a szemükbe, mi ez valójában? Nem fogom, udvariasan mosolyogva mismásolok.

Este csak néztem magam elé, amikor Judós3 bejelentette, hogy szerdán ő nem lesz velem, családi programja van. Kösz, hogy időben szólnak. Elmentem zuhanyozni, hogy lenyugtasson, erre Judós3 utánamjött és belémkötött, hogy biztosan vele van bajom és komoly veszekedést provokált. Egy ideig normál hangon kértem, hogy értse meg a céges helyzetemet, meg hogy nyugalomra és csendre vágyom, de addig piszkált, míg ráborítottam, hogy ha nem tud támasz lenni, amikor én non-stop a támasza és menedzsere és sofőrje vagyok, akkor költözzön el.

Reggel próbálkozott kedves lenni, de kiégtem, lemerültem, sz.rok mindenbe!

Nem akarok élni.

komment

süti beállítások módosítása