HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Spanyol

2017.07.31. 14:17 :: Tobber

Hát, kicsit elegem van. Nem fog az agyam, fáradt vagyok, nem motivál, semmi kedvem leckéket írni, órára járni, rendhagyó igéket magolni minden időben, fogalmazásokat küldeni és ellenőrizni a javításokat.

Szerintem kicsit pihentetem. Most, hogy megszerveztem négyünknek az ismétlő tanfolyamot a régi tanárnőmmel. :D

Csak kicsit maximalista a csaj, sok-sok oldalt és linket felad leckének, ami egyrészt hurrá, másrészt meg néha hozzá sem kezdek, mert úgysem érnék a végére.

Neten, ha szembejön egy teszt, azt kitöltöm, elég jó eredményekkel, de ettől még megmukkanni nem tudok bőven alapfok fölötti tudással. :(

Már nem vagyok stréber...

A másik tanárunk szerint ezen a szinten már bőven elég 70-75%-osra megírni egy szintugró tesztet, ami nekem 84% lett, de engem a legkevésbé sem ösztönöz ez, sőt, demotivál, na!

komment

süti beállítások módosítása