HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Grr

2017.06.20. 11:39 :: Tobber

Mindent tudtam, mégsem sikerült úgy, ahogyan szerettem volna. Mérges vagyok magamra.

Az tűnik ki, hogy a saját magam alakította fogalmazás jól megy, tehát ha kérdéses egy nyelvtani rész, akkor jó vagyok alternatív megoldásokban, az 24/25. :D

Illetve a subjuntivos feladatok maximális pontszámúak lettek, na erre nem számítottam, elég katyvasz még a fejemben.

A múltidők megyegettek, a névmásos feladat lett gyengébb, meg 1-2 magnóhallgatós válasz, de még így is a legjobbak között vagyok, a többieknél is ezek akadoztak. Ezeket jól tudom, szóval szerintem nehezek voltak, na.

Na mindegy, 84%-ot értem el.

Irány a nyári ismétlős tanfolyam a régi tanárommal, majd ő belénkveri, irtó sokat követelő tanár, rámfér egy pörgős, terhelős tanulás, mielőtt ősszel folytatjuk a mostani nyugisabb, szintén tündéri tanárnővel.

komment

süti beállítások módosítása