HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Tót Lajos

2017.05.17. 15:16 :: Tobber

Kezd memóriazavarom és bárhol elalhatnékom lenni.

És idegesít, hogy nem tudom, Judós3 ma megy-e az anyjával kondizni, vagy hazajön, és tök élvezném, ha az általa felvállalt házimunkákat elvégezné, mert baromira nem tartom fairnek, hogy én kialvatlanul otthon mosogatom az ezer összekoszolt edényt (mi a csodát csinál a konyhában????), ágyathúzok kuvvára fájó háttal, míg ő 2,5 nap a családjával volt, meg fáradt munka és sport után. Én is fáradt vagyok, de mosok, főzök, takarítok.

Ha megemlítem, már ugrik is, de ő is hulla fáradt, sosem telefonált még úgy, hogy annyira kimerült, menjünk fél órával később kondizni. De akkor sem mondta le! :D

Ma csörgött a telefonom, egy cukikázó női hang kereste rajtam Judós3-t, ő ezt a számot tudja hozzá. Az enyémet. Mivel az ő régi száma (kártyája) tönkrement, most egy dominosat használ, de hetekig az én számom volt megadva a cimboráinak. Négy srác tud róla, meg az anyja. Szóval valszeg valamelyikőjüktől kérhette el a lány, aki persze nem hagyott üzenetet és furán zavarban volt.

Jaj, de hiányzik, hogy nők is hivogassák. Bár nincsenek illúzióim.

Közben csetelek a cég környékén élő sráccal, meg Műegyetemistával, aki megint bunkó volt, én elszoktam tőle, vagy közben vette fel ezt a stílust magára?

Na mindegy, én a kimerültség szélén hetek óta, úgyhogy lemondom a spanyolt, hazamegyek aludni.

Este meg rákérdezek, ki ez a lány. De nincs kedvem.

komment

süti beállítások módosítása