HTML

Elég

2016.12.19. 08:48 :: Tobber

De utálom ezt az időszakot!

Nagymulti zárás minden területen, én vagyok a főcsicskás.

Olyan ügyek esnek az inboxomba, amiket más már nem tud megoldani, á! Mindenki azonnali megoldást vár a szívességkéréseire, és lecsesz, ha nem az ő dolga az első, sikítani tudnék, amikor t.mponcserére nincs egy percem egész nap!

Mindegy, lezártam, amit tudtam, akiét nem, az úgyis mószerolni fog, és kivettem a két hét szabimat. Én is megérdemlem ugyanúgy, mint aki nyáron sütteti a hasát és én helyettesítem.

Aztán valaki egy problémás, kirúgott ügyfélnek kiadta a privát számomat, azon zaklat, hogy intézkedjek neki. Kiborultam, hogy a többmillió ügyfélből hány kapta meg vajon! Fenyegetőzik, zsarol, nem tudom lepasszolni (bele sem látok ügyféladatokba, áll. félmillióval lóg a cégnek fél éve!).

Már fel sem veszem, szerintem nem vagyok köteles a magam fizette számon hallgatni az alázását, mellesleg nem is tudnék segíteni.

Utolsó csepp volt, egy fél órát bőgtem az utca közepén kisszoknyában.

Na mindegy. Szabin lesz ezer elintéznivalóm és persze a gépem is nálam van.

Az egészségem romokban, eddig is nyolc nap volt a mensim, most megjött utána négy nappal ismét.

Kimerültem, elegem van!!!!!

 

komment

süti beállítások módosítása