HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nincsenek véletlenek

2016.11.28. 17:35 :: Tobber

Jaj hát az elég vicces, hogy más okok folytán levelezni kezdtem egy lánnyal, aki szintén tinderezik.

És akinek szintén megvolt Úszó, de mint kiderült, Építész is, miután én kidobtam. Illetve egy halom közös tinderes udvarlónk van. Én alkatom, közelben is lakik.

Úgyhogy összehaverkodtunk neten keresztül, nekiálltunk kibeszélni őket, a lány például nem tudta, hogy az egyiknek komoly barátnője van, megmutattam neki a barátnő profilját, tele csókolózós romantikus fotóval. A srác oldalán nyoma sincs, hogy ő kapcsolatban lenne…

Megleptem.

Fura egy vadidegennel ilyenről csetelni, de annyira vicces ez az összetalálkozás, hogy rendszeresen irogatunk egymásnak, kivel milyen kalandok történnek.

komment

süti beállítások módosítása