HTML

-

2016.09.30. 11:05 :: Tobber

Nincs kedvem dolgozni.

Reggeltől várom, hogy induljunk a kifőzdébe a kollégákkal. Csalóétkezés lesz, péntek van.

A mérleg -7,5 kg-ot mutat, ez 7 hét alatt tökéletes.

A két hónapos fordulóra kéne az első 8-at. Karácsonyig az összes 15-öt, ha már belelendültem. :D

Nem akartam fogyni, nem is hittem, hogy erősítéssel lehet, illetve jó sok izmom is épült, szóval formában még látványosabb az alakulás, meg voltam hízva nagyon.

Két számmal kisebb farmerem kezd lötyögni.

Augusztus 8-án kezdtem, ha tudok, heti 4x1,5-2 órát a teremben erősítek, viszonylag értelmesen kajálok, bár nem számolok makrókat például, sok saláta, zöldség, mag, hús, tojás, sajt, kevés és jól megválasztott szénhidrát.

Az a lényeg, hogy az izomzatom leveszi a terhet az elkopott ízületeimről, szóval az alapcél teljesült.

komment

süti beállítások módosítása