HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2016.09.02. 16:11 :: Tobber

Jóképűújkolléga ezer éve nyomul, adtam neki egy rövid határidejű javaslatot.

Ráharapott.

---

Tegnap volt egy kis sikerérzésem. Egyik kollégával egy teljes beszélgetést lefolytattam spanyolul, amit a nyelvet nem ismerők akár folyékonynak is minősíthettek.

Mondjuk a szótanulás nehézségeit taglaltuk, nem egy bonyolult téma.

---

Aztán egyik este próbavizsgát írtunk váratlanul, amire nem is készültünk és kb. agyhalott fáradt voltam munka után.

Így lett 90,5%.

Egész jó. Bár ahogy Bé beletrafált halazás közben, ugye nem vagyok teljesen elégedett…

---

Aztán 3,5 hete járok le erősíteni a konditerembe heti 4x. Erősíteni az izmokat, hogy tartsa a térdem, gerincem, nyilván minden más területre is gyúrok.

Legyen formám, ha már nádszál sosem leszek.

Izommegtartó aminósavat szedek, hogy hatékony legyen, mást semmit. Tehát izmosodom. Így sikerült tegnapra 5 kg-ot fogynom.

És még élvezem is, sőt, egy nagy töpörtyűs pogácsát uzsonnáztam.

Szóval lehetne még pár ilyen siker mostanában…

komment

süti beállítások módosítása