HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.02.07. 22:42 :: Tobber

:-D

Ma egy pap előadásán voltunk a katolikus egyetemen, fantasztikus volt, megyünk máskor is!! :-))

Mondott két szót a protestánsokról, mire hárman felkaptuk a fejünket, mire ő: nohát!! :-D

Jóvanna no, nem csak katolikusok járnak oda.

Őőőőőőő, előtte vettem 2-3 harisnyatartót, harisnyát, stb. Mindezt egy majdnem átlátszó zacskóba csomagolták, úgyhogy megkértem őket, hogy valami szolídabba tegyék, mert egy pap előadására megyünk. Ezért sikeresen bepakolták egy bikiniben pózoló, majdnem félmeztelen lányt ábrázoló papírzacsiba! :-D Köszi!!

Közben ismerkedtünk is. Sötétutca-latyak-hó az utcán. Három srác az ajtóban dohányzott, mellettük egy nem látszó gödör, amiben sikeresen elbotlottam. Először elkaptam az első srác hátát, majd éreztem, hogy cinege nem fog magtartani, úgyhogy elkaptam a mellette lévő karját!! A bikiniscsaj repült, meg mindkettőjük cigije is!!!! :-D Egy gyors bocsi után elslisszoltunk, sztem azóta követik a szemükkel a cigijük ívét!!! :-DD

Ja igen, nehogy megnézzétek béresalexandrát a fehérneműreklámokban!!! Áááááá!!! Nem való ilyen férfias izmokra ennyi csipke!!! Ahhoz nőies vonalak illenek (a kis pirosat simán liptaiclaudián képzelem el), meg jónéhányhoz 40 kg-os nőci való...

:-)

 

komment

süti beállítások módosítása