HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Téli bunda

2021.01.26. 12:31 :: Tobber

Azt mindenki elregéli, hogy megvesz egy kütyüt, aztán nem referál, hogyan szuperál.
Mesélek.
Szóval van egy IPL szőrtelenítőm öt éve, Philips Lumea alaptípus, tavaly rászántam magamat a teljes kúrára.
Amit ígér: 8-12 kezelés után fél év teljes szőrtelenség átlagos (sötét) szőr esetén.
Nekem nem átlagos. Van egy titkom, régen játszottam filmben: egy hétig nem szőrtelenítettem és én játszottam Chubakkát. Kicsit fáj érzékeny tájékon, meg tetű lassú (4-5 mp telik el két villantás között, rá kell szánni az időt). Most tartok 8 kezelésnél, az apphoz képest kicsit ritkábban szántam rá az időmet.
A karom 95%-ban szőrtelen, a maradék is vékonyodott, lassabban nő. A hónalj 80%, láb szintén. Az arcon csak egyes fokozaton nem fáj, ott 60% körül látom. Intim meg hááááát nagyon fáj, ott kímélősen nem is látszik változás, de a többi tájból kiindulva rászánok még pár alkalmat, várható volt, hogy a 12 alkalom kelleni fog.
Kevesebb szőrbenövés, gyulladás, viszketés, a bőr puhábbnak érződik.
Összességében nyújtja, amit ígért. Nem várható csoda tőle, de nagyon-nagyon megkönnyíti a mindennapokat.

Ha van időd 4-5 másodpercre három négyzetcentinként.

komment

süti beállítások módosítása