HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karantén 3. nap

2020.03.17. 11:01 :: Tobber

Már tudom, hogy a szomszédomhoz kedden jár a bejárónő, porszívózik.

Vártam az emirates cargoját, de nem erre jött sajna.

Este egyedül kvízeztem, mert senkit nem tudtam rávenni, hogy online csatlakozzon.

Ma eddig egy skype volt, senki nem mert feltenni éles kérdéseket, hát megtettem én. Megnyugtató válaszokat kaptunk.

Kinyitottam az ebédlőasztalomat, így olyan 5-6 személyes, bőven elférek a minigépemmel. Csak épp leszakad a derekam és még át sem mozgatom a hazasétával. Szóval inkább kanapén dolgozom.

Tiszta feszültség vagyok, nem bírtam aludni, reggel hétkor már dolgoztam, hard core bagoly létemre. Legalább előbb végzek.

Ezer IT-s cseszekedés, szerencsémre én felfogom, mi van a kevésbé IT-kedvelő kollégákkal?

Ez a home office dolog nem nekem való. Én igénylem az időkorlátokat, pontos napirendet, vagy szétcsúszom!

Egyébként a pszichémre is jó hatással van, ha szépen megtervezett minden teendőm, programom előre napokkal. Ki gondolta volna gyerekkoromban...

Keresem a pozitívumot az egyedüllétben, írtam egy listát, ami feldob és sosem volt időm rá dolgokkal. Meglátjuk.

komment

süti beállítások módosítása