HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Én, idegesen

2020.01.27. 13:14 :: Tobber

Olyan gyomorideggel indultam dolgozni, hogy kettő Frontint bekaptam (egyet is ritkán szoktam, nem akarok hozzászokni). Ma van egy kétnapos überVIP rendezvényem, egy bászllítánkkal nincs szerződés, ezért az SAP-ban kezelhetetlen a megrendelésem, könyvelésben meg nem stimmelnek számok, de szvsz nem rajtam múlik.

Bent rendetvágtam, szelektáltam, már csak két nagy téma nyomaszt és megvagyok.

Ellenben vasárnap délután totál csőd volt a kreativitásom. Idegesen nem megy. Lefejtettem egy félig kész medált, egyet teljesen le fogok, pedig kész van. Egy láncot csak azért nem, mert Anyunak így is tetszik és ha megígéri, hogy nem publikálja, tőlem hordhatja.

Megterveztem még kettőt, totál nem tetszik rajzon sem, bele sem kezdtem.

Vannak napok. Ihlet, blabla...

Kócos pénteken is velem aludt, szombaton is, összeszerelte a kondigépet, ami egyelőre nyami. Le is fárasztom magamat ma este, a legjobb a stresszre (a keksz után, amiből hétvégén begyűjtöttem erősen). Meg a többi korábban említettre is figyelek. Séta megvan, gyümölcs-zöldség szintén, alvásra még mindig nehezen veszem rá magamat. :D

komment

süti beállítások módosítása