HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nyugi

2019.11.04. 11:06 :: Tobber

Na végre.

Befejeztem egy nyáron elkezdett ékszert. Aztán sutbadobtam egy 6 óra alatt sem alakuló másikat, majd szinte teljesen befejeztem egy harmadikat. A sikerültek még szerintem is jól sikerültek.

Végignéztemhallgattam a Modern családot. Aztán van nekem két könyvmumusom, annyira unom, hogy képtelen vagyok végigolvasni, az egyik az újra elővett Utas és holdvilág.

Fun fact: gyűlölöm az érzelmekről szóló könyveket és sorozatokat.

A legtöbb a szerző által kanyarított formában alakul, nem a szereplők alapjelleme alapján.

Ezért is szeretek egoblogokat olvasni, a sors a legjobb forgatókönyvíró.

Meg nem bírom, ha hosszú oldalakon keresztül nyígnak a szereplők ahelyett, hogy lépnének, ha van lehetőségük. (Egyik lányismerősöm múlt héten: "Tudom, hogy bántalmazó kapcsolatban élek, meg a pszichiáterem is megmondta, de..." Nincs de. Aztán hallgatjuk, hogy pocsék az élete és depressziós. Jóóóó reggelt!)

Naszóval elég ilyet az életben látni, vagy átélni.

És akkor van ez a Mihály, aki felrúgja a társadalommal kötött szerződését, hogy valami abszurd álmot kergessen, miközben mások számítanak rá, majd a vége... Áh!

Most volt időm kreatívkodás közben figyelni, hát bekapcsoltam hangoskönyvként, Kulkával.

Oké, kétségtelen, hogy humoros regény, néha nagyokat röhögtem.

---

A macska kitalálta, hogy ő ezentúl ordítva kommunikál. De mindig mondania kell valamit. Éjjel is. Meg ha merek a hálóban babrálni, nem vele a kanapén. Meg ha tizedszer is vizes lesz, ha kimegy, amikor esik. És akkor jön dühöngve, rázogatja a cuki lábait és ordít az arcomba.

Én meg kinevetem, na.

---

Szombaton jártam a kreatív boltban, majd TCsV-vel elmentünk egy überdicsért helyre ebédelni. All you can eat, amivel én sosem járok jól, nem bírok egyszerre sokat enni, de csak így lehetett. Hát, a 8 200 forintért semmi(!) finomat nem ettem. Nemhogy kiemelkedőt, középszerűt sem. Volt, amit vissza is küldtem a pincérrel egy falat után.

Akik ajánlották a helyet, imádják, rákérdeztek, nem akartam megbántani őket, de kérem vissza a pénzemet. :D

---

Aztán társasoztunk a cimbikkel hosszú órákig, kipróbáltunk néhány új játékot. Vicces volt.

---

Elkezdtem a tizennegyedik (14!) évet ennél a cégnél.

Nem fogadtam volna rá 29 évesen.

komment

süti beállítások módosítása