HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2019.07.25. 16:19 :: Tobber

...aztán kinéztünk az ebédlőablakon Csiniújkollégával és ott parkolt egy Drive Now Mini. És akkor összenéztünk, hogy mindkettőnknek van regisztrációja, el kell mennünk egy körre.

Irtó sok munkát kaptam, de jövő héten ebéd helyett körözünk egyet a környéken a kis cabrioval. :D

---

Biztatom, hogy vállaljon el egy senki nem akarja pozit, ha másért nem, hát tanulásnak-tapasztalatszerzésnek. Meg a fizu és a kocsi miatt. :D

---

Mivel holtszezon van, ezért megkaptam egy egész embernyi összcéges feladatot mostantól végleg. Minden napra. A feladat szörnyű, és napi nyolc órám nem lenne most sem nyilván, DE megkaptam, hogy optimalizálhatom a folyamatot, kapok hozzá támogatást, hátteret, programozókat. Hogy is mondjam: erősen ösztönözve vagyok a hatékonyságnövelésre. :D

Csak lövésem sincsen, hogyan induljak neki, hogyan kell kidolgozni egy új folyamatot. Ilyenkor kimarad, hogy micsoda módszertani továbbképzésekre küldik el a fontos embereket, nagyon rámférne. :/ Marad a józan paraszti ész. Meg irtó sok meló.

---

Így remélem, hogy az őszi új projektből nem sok feladat esik rám.

---

Ezenkívül kb. nem történik sok izgalom, befejeztem ékszereket és kritikus szemmel is rendben vannak, a leander ismét megfertőzte a többi virágomat, permetezek, ergo macskát nem mindig engedem ki, van szép új szandálom, kb. 2-3 éve nem volt rajtam szoknya, pedig régen maxiruhákban toltam végig nyarakat, úgyhogy most szelfizgettem a régi kedvencekkel és megköröztettem a lányoknál. Konklúzió: mindben nagy a mellem. Meglepetés. Kiválasztottunk kettőt, az jöhet munkába is. Meg hétvégén felvehetem, úgyis strandolunk Kócossal.

---

Van új, push up-os melltartóm (kuss!), mert a nagy mell nehéz, és nem is föl-, hanem inkább középre kell erősebb tartás, vagy hogyan. Értitek. Curvy Kate, mert imádom a melltartóikat. Nem kényeztet el túl sok gyártó 80G-vel. :/

---

Holnap színház Bével, meg előtte valami fancy kávéház, talán a Mandragóra, vagy Budai Kettő, vagy egy pizza az Igenben.

Hétfőn munka előtt csináltatok egy új pajzsmirigylabort, hogy frissel menjek az endóshoz, este szintén alternatív kultúrest a Papírkutyákkal, utána megint nyugi pár napot. Szabi majd 15-étől, nagyon vágyom egy kis kilencigalvásra. Ezerrel szedem a C-vitamint, cinket, magnéziumot, B-vitaminokat, vasat, ahhoz folsavat, néha porcerősítőt, nomeg az allergiám is bedurvult, szóval tabletta-spray-szemcseppek, olyan vagyok, mint egy nagypapi, pedig csak az alapokat szedem és nem is vagyok beteg.

komment

süti beállítások módosítása