HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Kinti macska, mi?

2019.07.10. 21:45 :: Tobber

:((((

Kócossal láttunk egy darabokra elütött cicát a főúton. Ijedten mondtam is, hogy ez a házbeli kinti-benti cica, jellegzetes a foltja.

Emlékeztek, amikor hezitáltam a befogadáson, váratlanul egy kisfiú állt cicával a lépcsőnkön, bár addig egyiket sem láttam? Hát ő volt az. Egy jel.

Reménykedtünk, hogy mégsem, nem akartuk elmondani a gazdájának, hátha...

Aggódva kereste. Ő volt az. :'((

Hát én úgy sírtam! :(

Péntek este még valami szelvényes pajorszerűt piszkált a kertben, játszott velem. Hallottam balhézni később, talán akkor futott el 100 méterre, ahol elcsapták.

:(

Láttam énekesmadarat levadászni, felv/fives erre jópár, mérgezik őket, ő is összeszedett egy alom kölyköt, ezer oka van, hogy Pesten nem engedjük ki a cicákat. Sosem látom évekig ugyanazokat.

Ez a macsek egy szépséges 2 éves állat volt.

Még tizensok éve lehetett volna. :'(

 

komment

süti beállítások módosítása