HTML

Izgalmak

2019.06.04. 17:06 :: Tobber

Apukám felhívta a figyelmemet, hogy a macska terjeszthet betegséget, ami veszélyes a terhes nőkre.

(Tudtam. Ő valszeg nem tudja, hogy nem akarok teherbe esni.)

---

Macska felismeri a lépteimet (meg Anyuét és Kócosét is). Este felértem a lépcsőn, ajtón át hallom, hogy dobog valahol, majd tompa de hangos puffanás, nyekergett kicsit, mire nyitom az ajtót, már a küszöbön szédelgett dezorientáltan. Valszeg a szekrény tetején pihent, és izgalmában kapkodva-futva leesett szegénykém. :D Megnyugtattam.

Nem, nem az első ilyen alkalom.

---

Csak akkor ömlött monszunszerű eső, amikor átrohantam a szüleimhez.

Nem, nem mostam autót ezek után.

---

Volt egy pillanat a Skype-ban, amikor éreztem, hogy el kell némítanom a mikrofonunkat, és egy olyan replikát mondtam, amin a helyben lévők könnyesre röhögték magukat, azóta is emlegetik.

Rém unalmas ez a sok Skype, mint most is, a héten még háromszor. Sajnos kihozza a pikírtet belőlem.

---

Voltam éves kötelező dokinál. "Magának nagyon alacsony a vérnyomása."

...és ennyiben maradtunk. Két erős kávé után voltam, nem fogom minden alkalommal ragozni a témát, adottság.

A szemem sokat romlott, a vonal alatt semmit nem láttam a -5,5 és -4,5 szemüvegemmel. Megpróbálok a cégtől kicsikarni egy új szemüveget, mert a vékonyított spéci lencséim kurvextradrágák. A mostanit egyébként is utálom, rém kényelmetlen.

---

SOS szívműtét egy kollégának.

Beszélgessünk a stressz hatásáról negyvenkörüli embereknél?

komment

süti beállítások módosítása