HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Szülinap

2019.05.31. 13:42 :: Tobber

Hát ez remek szülinap volt!

Kezdve azzal, hogy a múlt heti csudaszuper Dánia szülinapi ajándék volt.

Aztán kismillióan felköszöntöttek, imádom, hogy a Keresztfiam már tud csetelni velem, a kollégáim összefogva (is) vettek nekem szépségeket és finomságokat, megleptek ebédnél.

Aztán elmentünk színházba, és az elmúlt 4-5 év legjobb darabját néztük meg a Katonában. Ugye szoktam itt sírni, hogy a régi minőségi Katona már a múlté, de a Berlin, Alexanderplatz igazi művészet.

Olyan, mint a régi minőségi Katona.

Imádtam minden percét, Mészáros Bélát és a legkisebb szerepeket játszókat, és Dér Zsolt ortodox zsidónak öltözve egy az egyben Szacsvay. És Vajdai angyalként még jobb, mint ufóként. :D

Aztán otthon megtaláltam egy héliumos lufit és kedvenc mogyorós likőrömet, Anyukám felugrott. (Memo: Vajon miért hízik a macska? :D)

Tegnap átjött Kócos, zavartan átadta az ajándékát, egy nekem szóló filigrán kis swarovskis ezüstékszert. Annyira édes volt!

Reggel hatkor már keltünk, neki vizsga, nekem előbb volt megbeszélésem, hétvégén megint vele leszek, szülőkkel hétfőn ünnepelek.

Feltöltődtem.

komment

süti beállítások módosítása