HTML

Vá!

2019.04.27. 10:14 :: Tobber

Öt óra alvás után arra ébredtem, hogy leszakad a fél koponyám.

Úgyhogy bekaptam pár gyógyszert, és fél nyolckor lementem homokszállítónak látszó autót mosni a magam mosóba.

Eső csöpög, viharos szél, fele hab a képemben, mégsem voltam egyedül.

Aztán nyitásra OBI, beszereztem növényeket, aztán KIK virágláda, napelemes lámpa, Fresi cicaalom, meg egy cuki filc kuckó (táp ott nincs minőségi), aztán gyanúsan vékony az állatkám, én meg ugye haverkodom más macskákkal, szal vettem féreghajtót megelőzésnek, DM, szereztem reggelit, közben Anyut is felhívtam, és tíz előtt itthon voltam. Kialakítottam egy minikertet, lásd insta. A nagy terasz még várat magára.

Ha nem szakadna le az állkapcsom, még kávé mellett olvasva ébredeznék...

 

komment

süti beállítások módosítása