HTML

-

2019.03.08. 13:50 :: Tobber

Kaptunk vicces nőnapi videót. Meg önmagukról photoshopolt fotót a kollégáktól.

Meg csokit, utalványt, virágokat. Cukik. Oké, én szóltam nekik múlt héten. :D

---

Tegnap megálltam a péknél egy pogácsáért, rámnézett a pasi és megkérdezte, hogy ugye kávét is adjon. Akkor már túl voltam kettőn, nem tudom, milyen fejem lehetett. :D

A kollégákkal harmincan becsatlakoztunk egy jótékonysági akcióba, önkénteskedtünk. Sokat dolgoztunk rajta, sokat nevettünk, igazi csapatösszehozó ereje volt. Estére leszakadt a derekam, a térdemben véraláfutás keletkezett az egész napos létrán állástól. De segítettünk, szép lett, cuki fotók készültek, már írtam is a szervezőnek, hogy nyitottak vagyunk újabb akciókra!

Este befeküdtem a kádba, hogy ellazuljanak az izmaim (plusz Mydeton, ami országosan hiánycikk, nekem meg fogyóban, ááá!). A macsek gátlástalanul mellémsétált, majd a könyöklőre ült és nekiállt iszogatni a fürdővizemből. Kis seggfej! :D

Kiszálltam, adtam neki nedves tápot, amit ritkán kaphat, mert mocsokul hízlal, lefeküdtem. Jött rinyálni, oké, akkor kap szárazat is, legyen jó napja. Belekóstolt, megint jött követelőzni az ágy elé.

Itt már kapsigáltam, hogy nem éhes, hanem a társaságomat igényli véletlenül, szóval kimentem a kanapéra, azonnal ujjongva nyivákolva mellémfutott, beleborította magát az ölembe és hagyta magát simogatni egy órán át igazi perverz kéjenc fejjel. Kis hülye, a héten keveset voltam otthon este, úgy látszik, egy idő után hiányol...

Ma munka után elrohanunk Pé fellépésére, mert öregkorára rájött, hogy a gyerekkori álmát szeretné élni, inkább bandázás, mint kulturális érték, úgy érzem... :D

Holnap takarítás, epilálás, blabla, aztán hattól Kócos, aki másnapig új őőőő rekordot akar beállítani, de szerintem ebbe a csípőmnek is lesz némi beleszólása.

komment

süti beállítások módosítása