HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hol az idő?

2019.03.01. 23:31 :: Tobber

Elmondhatatlanul sok a munka, ha nem akarok belelógni a hétvégékbe. A lelki teher is, mindenki bizonytalanságban.

---

Sikerült beugrani a Biohairbe zárás előtt, vágtak bőőő tíz centit. Szeretem.

---

Jártam 8 perc szoliban, mert épp nem viszketett a bőröm.

---

Elintéztem a burkolós egyeztetést, Szomit is érintette a téma (valamelyikünk teraszáról áznak alattunk), kikönyökölt a tetőablakán, úgy kapcsolódott a beszélgetésbe. Vicces. Szomszédcsaj mondta, hogy alig van a burkolónak ideje, de mi ragaszkodunk hozzá, ú.h. udvaroljuk körbe. Hát én úgy flörtöltem vele, hogy szerintem már komolyan vette. :D 14 éve is ő burkolt a házban, bírtam.

---

Azért elfacsarodik a szívem, milyen voltam 14 éve... Most milliárdszor jobb. :)

---

Azt meséltem, hogy Szomi múltkor megdicsért, mennyit fogytam? Egy grammot sem és a nagyi-paplanja téli dzsekimben voltam, szóval mostantól abban járok nyáron is (nem).

Mindig megnyugtat a tény, ahogyan khöm Kócos teste őő reagál a fenekem látványára (meg Hokis zeng róla ódákat), úgyhogy amíg kockahasú egyetemistáknak ennyire bejön, én nem fogyózom.

(Napi 5 narancs facsarva, napi saláta, tojás, cs.mell, 30-40 perc séta pipa, ennyire vagyok képes energiát szánni a megfelelő életmódra most.)

---

Btw apámat elengedték, de nincsen fényesen. :/

---

A macsek az ölembekucorodva (vagyis a cicimhezbújva, na) szuszog, ő a lelki békém segítője ebben a káoszban.

Azt meséltem, hogy karomban volt egy 1,5 éves, dumáltam hozzá és finoman elkezdtem vakargatni a nyakát, mint a cicának szoktam? Ne adjatok gyereket a kezembe!!! :D

---

Azt meséltem, hogy jóllakott ovis fejem miatt már nem először kér meg c.gányasszony, hogy vegyek fel pénzt atm-ből, papíron a PIN, meg nézzem meg az egyenlegét is? Szívesen.

Sajnálom, hogy magyarázkodnak, rossz a szemük. Pedig egyértelműen analfabéták. :(

---

Metrónál láttam két régi ismerőst, meg Grecsó Krisztiánt. Jól nézett ki, szurkolok.

 

komment

süti beállítások módosítása