HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Aztán...

2019.01.29. 23:05 :: Tobber

Aztán bementem az új blézeremért, a megrendelt SD kártyámért (nem ugyanoda), mert a mobilom kb. megtelt, elhatároztam, hogy legyen a double wear az ajánlott, kicsit púderos színben, erre pont az nem volt csak raktáron, levásároltam egy visszavitt ruha árát bugyikra a kedvenc pamutosomnál*.

Otthon nekiálltam áttölteni az adatokat notebookra/mobilra, kinyitottam az összeszerelendő komód dobozát és a rajzos leíráson találtam egy H jelű elemet, ami nem is illik oda és a leírásban később sehol nem szerepel, elől hagytam a darabokat a cicának játszani, majd nekiesek, négy fiók, egy ajtós rész, sok óra lesz az egyedül. Leveleztem Bével a nyugati országok idegenforgalmi érdekességeiről, úgyismint vidámparkok, találtam is egy jó hányósat.

Közben spanyol hanganyaggal gyakoroltam, nagyon felejtek...

*Azt meséltem, hogy a Victoria's secret flitteres bugyija mindaddig szuperkényelmes, amíg állok? Merthogy amint behajlítom a combomat, leülök vagy egyéb..., a kis korongocskák éle durván vág. Siettünk levenni.

komment

süti beállítások módosítása