HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Vááá

2019.01.24. 17:01 :: Tobber

Az megvan, amikor kollégáknál az önreflexió ismeretlen tulajdonság? És másokat bosszantva cselekednek, de fel nem ismernék, hogy szórakoznak másokkal, csak pöffeszkednek elégedetten?

És amikor nem tudom eldönteni, hogy az IT, a HR, saját kollégám, vagy a logisztika (ezt mind ma!) adott nullább infót a semmitmondó válaszával (ticket lezárva, számlázható!), miközben az egyik anyag egy perhez kéne bizonyítéknak (eszkaláltam a bp felé, mert gáz lesz), egyik egy beszállításhoz kell pont nekik, egyik mindent megír, csak hogy mit kezdjek a rámsózott levéllel, azt nem, illetve ismerjem fel egy vidéki kisvárosi középvezetőnknek szignóját, egy meg ellehetetleníti a munkámat, mert a 4 éves, egy éve nulla karbantartású notebookom percekig nyit egy üres(!) Wordöt, képtelenség, pedig kéne egyszerre 2 (nemhogy több) programban dolgozni és nekem tilos újratelepítenem és azért nem kapok újat, mert a Win10 alatt nem futnának a szoftverjeim (bár akkor másoknak sem, akik viszont kaptak, tehát nem igaz. MS Officet és SAP modulokat használok csak, amit mindenki).

És hiába várunk valakit hosszú percekig álldogálva, mert ő meggondolta magát és szar a kaja ma a menzán és a tegnapit is kidobtam és rámküldenek anyagokat, de nem árulják el, mit várnak, mit tegyek velük és én futkosok utánuk és ma ismét volt egy beszélgetés, hogy miért hozzánk fordul szívességért, amikor van saját embere (dehát ő olyan bunkóóó) és még vagyok is akkora fax, hogy segítek, de az én költségemre megy így és a prémiumcéljaim között szerepel a költségvetés tartása.

És úgy egyébként is naprakésznek kell lennem legalább 40-50 témában és naprakész nem vagyok, max. a legutóbbi utánanézésig kotorgatok az emlékeimben.

És Kócos is fika volt tegnap, ezer éve ígéri, hogy a kezemben percenként direkt alakváltó 12 kg-os almoszsákot segít felcipelni, erre most visszakozik (akkor felcipelem én, vagy megkérem Kismacskát).

Nem, nem fog megjönni.

És tényleg szép az élet, ide csak hőbörögni járok. Mesélhetek arról is, hogy ebédnél áradozott kollégánk egy munkatársunkról, úgyhogy délután őt küldtük fel a dokumentumokért. ;) Nagyon tetszik neki, hogy csibészkedünk. Csak összehozzuk őket...

komment

süti beállítások módosítása