HTML

Láz, kemény köhögés, fáj

2018.12.05. 14:19 :: Tobber

Láz, kemény köhögés, fáj a műtét környékén, meg a fejem a láztól, megjött éjjel, amitől görcsölök és leszakad a derekam.

Gyenge vagyok.

Anyut beküldtem a gépemért, és beküldtem készpénzt a csomagjaim miatt, ma/holnap itthonról dolgozom. Az a három hét táppénz/kórház 130 000 Ft-ot vett ki a zsebemből, inkább megoldom home officeban.

Életem első valódi home office napja. :)

Tök jó, nem kell kimennem a hidegbe, nem kell melltartót vennem (reggel skype értekezletem van, arra azért fogok!), a cica melegen-puhán idesimul hozzám, imádom.

Lemondtam a mai operaelőadást a fiúkkal, a holnapi repiebédet, illetve én vagyok a titkos Mikulás, (saját pénzből) mindig kapnak csokit a kollégák, hát most nem fognak...

komment

süti beállítások módosítása