HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2018.11.14. 15:31 :: Tobber

Ezen a Suzanne Vega koncerten, mármint az 1997-es művházason én is voltam, talán az első világsztáros koncertem (nem számítva pár komolyzeneit, meg amiket a stadionok kerítésénél fülelve hallgattam meg :D), de képtelen vagyok visszaemlékezni, hol volt. (Arra igen, hogy pocsék volt a hangosítás.)
Valamiért a Rákóczi tér rémlik, de ott nincsen művház. Márpedig egy néptáncos az ország összes ugyanolyan retro függönyös-színpados művházát ismeri. :D

Az akkori párom bennfentes haverja csempészett be minket emlékeim szerint. De rémlik egy zöld almás koncertjegy is. Hát erre már sosem fogok pontosan emlékezni.

--

Sajnálom Stan Leet. Igazi egyéniség volt, meghát egy zseni.

---

Három hét táppénz alatt indult még egy projekt, pörög a többi, nyüzsögnek a tanácsadók, csak kapkodom a fejemet a cégnél.

Ellenben most tűnik fel, mennyit nevetünk. Így, hogy nagyon fáj a nyakam tőle. :D Ezek annyira hülyék. Mindig van valami.

---

És továbbra is fokozódó kekszhiánnyal küzdök. A hegem még csúnya, max. leragasztom, de Kócos már nagyon készül a szombatra...

Én is. :D

---

Anyukám bevallotta, hogy 72 évig nem szerette a macskákat, de megismerve az enyémet nagyon ellágyult és eljátszott a gondolattal, hogy ő is szívesen örökbefogadna egyet... :)

Cicával az élet vidám.

---

Csak én kapok agyfszt a UPC weboldalától? Nem is fizetem ma be az internetet, képtelenség eljutni a fizetés ablakig.

---

Egy ismerős nyúzott, hogy látatlanban oldjam meg a problémáját: nem tud a facebookra képes posztot írni a gépén. Őőőőő. Jó. Megkértem, hogy frissítse, vagy cserélje a böngészőjét, legyen ez az első lépés. Egy hete nem képes rá, de bombáz vele, hogy milyen tippjei vannak, amikkel egész pontosan semmit sem ért el. Én már nem is válaszolok.

---

Értem én, hogy milf-mánia, meg minden, de napi szinten jelölnek be fiúk a facebookon, vagy írnak rám instán, hogy dögös vagyok (átverés, csak jók a fotóim, hehe), meg randizzunk. Képtelenek értelmezni, hogy a közösségi média nem a tinder. (És az instán látszik Kócos, vagy legalábbis pl. a karja a cicával.) Hogy hisztiznének, ha az anyukájukat zargatnák.

komment

süti beállítások módosítása