HTML

Morzsák

2018.10.01. 15:40 :: Tobber

Építészhallgatónak hívtam itt. Nyilván.

Annyira csodás bőre van, elképesztő!

Már most írt, hogy ma ismételne. Reggel ment haza tőlem.

Nekem kicsit sok a simogatás, meg kedvessége, meg a masszázs, ennél én ridegebbtartást szeretek. De nem panaszkodom.

Kicsi a világ, közös ismerősünk most szakított azzal a sráccal, akivel én hoztam össze, erre Építészh. most tért vissza hozzám.

---

Nézem a Suitsot, hát, annyira nem dob fel, főleg az angol jogi szöveg még mindig nehezen emészthető. Meg annál sokkal viccesebb a Good fights, vagy a Billions. Meghan szép benne, meg tetszik a topügyvéd asszisztensnője. Mint exNagyfőnök és én. Csak ők szépek.

---

Régóta szerettem volna olyan sminket, minden Meghan Marklenek van a sorozatban, vagy az esküvőjén. Tudom, nomakeup makeup, de attól az még gyönyörű, rafinált és kidolgozott.

Pénteken bementem a DM-be, ott sminkelt egy lány. Rákérdeztem, hogyan lehet bejutni hozzá: a DM országos roadshowt tart, a honlapjukon bárki jelentkezhet. Találtam egy szimpatikus időpontot, ami a szombati tanfolyam végére esett, így azt otthagytam korábban (úgyis ismerem a technikát, csak a spéci fogásokat akartam eltanulni és a negyedik óra után rohadtul idegesített a sok egymás szavába kiabáló káráló vén tyúk), átrohantam a Nyugatitól az Alleéba, ahol egy kedves sminkes lány annyira gyönyörű sminket készített, hogy elájultam. :D Átbeszéltük, mire kell figyeljek (hehe, Lisa Eldridge videóit kívülről fújom, ezért csak angolul ismertem olyan kifejezéseket, mint a mélyítővonal pl), majd próbálok nem bohócnak kinézni, ha magamnak festem.

Utána bementem a leárazásokhoz és a két harmincas biztonsági őr hangos hűhával reagált le. Ezt bóknak vettem. :D

Van csini fenyőzöld tunikám és átmeneti sapkám, mert pont nem érdekel, ha a külvárosi verebek hülyének néznek, de nagyon fázik reggel a homlokom.

Visszabkvztam a kocsiért, benyomtam egy perecet a volán mögött és lőttem pár csudaszép szelfit magamról.

---

Senki ilyen gyönyörű sminkben nem manikűröz cicakarmokat. Mondjuk levágtam egyet, hagytam, hadd futkározzon. Megint egyet. Elvoltunk fél órát, utána zavartan viselkedett, elvettem a túléléshez szükséges alapképességét, hogy fára mászhasson...

---

Ki kellett engesztelni egy cimbit, mert bántja, hogy túl gyorsak vagyunk a kvízjátékban. Don't ask.

---

Vasárnap reggel meg adtam a xarnak egy hatalmas pofont, ezen röhög mindenki. :D

Nincsen időérzékem és a macsek is elfelejtett ébreszteni, 8:15-kor arra riadtam, hogy 9-re időpontom van a dokihoz, akihez képtelenség bejutni, nekem meg át kell érni az egész városon.

NYOLC perc alatt elkészültem. Nyolc. Pisi, fogmosás, vízivás, haj, étel-ital a cicának, ruha, kabát, táskaösszerakás, visszarohanás a leletekért. Macska döbbenten, lefagyva bámul a nappali közepén. Bevágódtam a kocsiba, hogy lemegyek a metrókörnyékig, rekordidővel, 12 perccel az ébredésem után odaértem. Tizenkettő az ébredéstől!!!! Alapból minimum 1,5 óra, míg kikászálódom az ágyból, ahová kétszer visszafekszem kávézni.

Végigagyaltam, hogy betelefonálok a rendelőbe, várjanak meg, írok a főnöknek, hogy kések.

Szépen bekanyarodok a parkolóba.

Alig 1-2 autó. Gyanús.

Baaaaaaaaaasszameg, nem hétfő van!!!!

:DDDDD

Ott álltam csiniben, szépen feltűzött frizkóval, összekészülve, csak egy nappal korábban.

Felröhögtem, nagyon.

---

Átautóztam a Fresibe macskakajáért, mert kiderült, melyik bivaly-nyúl-szarvas-bárány-marha-kacsa-krillrák-vaddisznó-vadlazac-nemismeremállatos táp a legegészségesebb, vettem cicunak három félét, bevásároltam magamnak kevésbé egészségeseket és hazamentem aludni...

Délután aput elvittem hokimeccsre, amit diákkora óta nagyon szeret és tíz éve velem volt utoljára (nem tudom, miért nem megy a cimbijeivel, igazán nem összeg, egy doboz cigije!). Sztorizott, diákként hogyan buheráltak csövekből Yagi antennát, hogy a csehszlovák adókon befogják a nagy nemzetek hokimeccseit.

Dedikáltattunk neki híres sportolóval, apu teljesen extázisba jött, közös képet is készítettem róluk.

A meccs után kitereltem, mielőtt a székely himnuszra zendítettek az ellenszurkolók, ne dudorássza az anyósülésemen hazafelé az én KDNP-s apám. :D

Konstatáltuk, hogy jóléreztük magunkat. Nagyon aranyos volt. Apám.

---

Hétvégén megtanultam a bírói karjelzéseket, mert sokszor nem tisztán látszik (vagy nem oda nézek), mit fújnak. És élőben nincsen riporteri magyarázat. :D Hasznát vettük, vicces ezeket tudni. (Ismét egy fontos tudás, amit semmire nem használhatok az életben.)

Hazadobtam aput, lezuhanyoztam és már érkezett is az Építészh. (aki szerint a macskám még növésben van, jóval nagyobb lesz), szórakoztatott reggelig. Álmos vagyok.

Éééés végre el is jutottam az orvosig, újabb ezer vizsgálat, illetve elhangzott:

"Íme, papíros bizonyítéka van rá, hogy a nagy hangulatingadozásának orvosi alapja van."

Fasza!

Köszi, kedves pszichiáter, aki anélkül ír fel rohadt erős epilepsziagyógyszert hangulatstabilizálásra, hogy egy kivizsgálásra elküldene.

Szóval szervi oka van, erre másik gyógyszer, illetve egy koponya MR, hogy mi az oka a túltermelésnek.

Hát így lesz egy pszichiátriai tünetből fizikai betegség. Grrrrr.

És a végszó: a műtét is segít lelassítani, de legyek kedves tudatosan lassítani a pörgésemen, mert spirálba kerülök.

Ez nem megy sok-sok éve. A lelkemre kötötte, hogy visszaveszek a tempómból.

Nem is értem. A környezetemben a legtöbb cimbim legalább ekkora pörgéssel tolja, sőőőt, jócskán többel.

Ki kell dolgozni egy tervet.

komment

süti beállítások módosítása