HTML

Szuper/Pocsék/ Cica

2018.08.22. 08:38 :: Tobber

Négy napig turistáskodtunk a fővárosban Bével.

Mármint ez volt a cél, bejárni a lakóhelyünk rejtett zugait és a nevezetességeket, mint egy turista, a szállás ingyen van, repjegyre nem kell költeni, Budapest meg baromi szép!

Elképesztően izgalmas helyek vannak a városban. A legjobban az tetszett, amikor hezitáltunk útvonalak közt, mind teli az ízekutcájára/légiizére/tüzijátékra hömpölygő tömeggel, amikor egy huszárvágással átmenekültünk a még nyitott hídon, és egy hatalmas, gondozott, 30 hektáros ligetben barangoltunk órákig, kb. 10 emberrel találkozva.

35 fok, napsütés, világbéke.

Csuda helyen élünk! <3

Külön poszto(ka)t szentelnék neki, hátha valaki ihletet merít. :)

Aztán tegnap reggeltől rámborult minden, szívdobogástól aludni nem bírtam, már 8:30-kor bőgtem egy pláza eldugott emeletén, aztán jött sorba minden, és Anyu is ilyenkor kezdi. Nagyon szeretem, de hajlamos a mélypontokon mélyíteni, egy ponton kiabálva kiosztottam, ha már debilként kezel és beleokoskodik, mit csinálok épp szarul, ami nem könnyít, legalább önmagának ne mondjon ellent!

Úgyhogy a sárral leöntött kocsimból egy pasinak még be is mutattam a volán mögül.

Ja, és nincsen diagnózis.

Hazaérve bekaptam egy Saridont, és csak a cicára figyeltem.

Ezen az állaton nem lehet nem kacagni, annyira mókás kis bolond.

 

komment

süti beállítások módosítása