HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Átlagos este

2018.07.24. 12:52 :: Tobber

Reggel is eláztam, vizes ruhában/hajjal dolgoztam. Délután is eláztam a cég előtt.

Sétáltam hazafelé a kis utcámban, amiben egy érdekes természeti jelenség figyelhető meg.

A Hármashatárhegy mellett végigsüvítő nyugati szélviharok végigvágtáznak az alacsony kertvároson, majd az utcám után kettővel mandínert kapnak a tízemeletesek által határolt sarokban és nálunk+2 utca lesz hatalmas forgószélszerűség.

Egy kisebb szél is elég nagy károkat okoz, és tegnap nagy volt, az utca végig tele volt szórva többméteres faágakkal, levelekkel.

Illetve egy 5+ méteres, fának is beillő, combvastagságú ágat csak egy vezeték és a lombok tartottak az úttest közepén. Ahol mindenki sétálgat. Nagyon durván nézett ki (lásd insta)!

Hívom a 112-t.

-Jó napot kívánok, Tobber vagyok, szeretném bejelenteni, hogy egy hatalmas ágat csak egy vezeték és a szentlélek tart fenn az út fölött. Nagyon veszélyesnek látszik.

-Rendben, kérem mondja a címet.

-Budapest, tizen...

-Az M. utca?

-Hűűűűűűűűűűűű, ezt honnan tudta????

-Bemérte önt a poligonom, és egy-két perce jelentette egy úr is, már elindultak a kollégáim. :D :D

-Aztaaaa! Köszönöm szépen, jó munkát! :)

Aztán bevágódtam a kocsiba, várok, hogy elmenjen a Volvo. Szomi jött haza. Pár napja megígértem, hogy az adományboltba még le nem adott könyveket átnézheti a csomagtartómban, kiintettem, álljon meg. Szóval könyvajánlót tartottam a katasztrófautca közepén, meghallgattam, hogy minek megyek kondizni, ha ilyen jó alakom van, és neki mindig tetszem, szóval gyorsan leráztam vagy 30 könyvvel.

Konditerem. Odaérek, befizetek, félmeztelenül előkapom a sportmelltartómat (az öltözőben, nem a recepción): valami ráborult a táskában. Úgyis beleizzadnék, hát kiöblítem a hátulját a csapnál. Boldog érzés felvenni.

Aztán apám lecsapott, ha úgyis bevásárolok, dobjak el neki egy fehérkenyeret vacsira. Tízkor este. Inzulinos.

Oké, de nem megyek be. Úgyhogy az utcán kellett a hűvös szélben 20 percet dumálnunk. Immár átmelegedve is, nem csak vizes ruciban.

Hazaérek, kb. egész nap vizes cuccban voltam, és még nyújtás, hajmosás, beázátatás, táskakimosás, úgy 14 órája nem látott a cicám: két simit eltűrt unottan, majd elhúzott kajálni.

Egész éjjel motorosfűrészek zaja, szirénázó autók...

Kicsit sok volt tegnap. :D

---

Kiegészítés: Anyu nálam várja a fugást meg a redőnyöst, a macska meg szórakoztatja, előbb bebújt valahová, ahonnan nem jött ki, majd kifutott, Anyu ölbevette (aki életében más macskával nem játszott még) és szelfiket küldözget magukról. :DDDDD

komment

süti beállítások módosítása