HTML

Szerződési feltételek

2018.07.16. 09:49 :: Tobber

Nehéz betartani az örökbefogadási szerződés feltételeit, még mindig a megfelelő fizikai és pszichés állapotban tartás a kihívás.

Először mostam fel úgy, hogy a cica bent rohangált. Volna. De a vizes ÉS lakkozott parkettán a tanyaudvaron felnőtt macskám akkora tripla axeleket ugrott, rossz volt nézni! (Az axel az előrefelé, ugye???)

Felháborodva odatotyogott hozzám panaszkodni.

Viszont a darázs látványától pánikba kezdett, megijedtem, mi baja. Gyorsan arrébbtoltam, a rovart elkaptam, cicát végigkutattam, de nem csípte meg. Ha már én nem, legalább önmagát meg tudja védeni. :D

Aztán nagyon figyelt egy padlóra vetülő fényfoltot. Elkezdtem neki árnyjátékozni a háttérből. Kb. 20 percig elszórakoztunk, hogy ő árnyékra vetül, majd döbbenten keresgéli, hová tűnt. Valami ausztrál állatorvos oktatóvideóban elmagyarázta, hogy az ilyen fényvadászatok után adni kell neki valami kézzelfoghatót, hogy sikerélménye is legyen. Tönkreteszem a szerencsétlent pszichésen is...

komment

süti beállítások módosítása