HTML

Morzsák

2018.06.08. 20:16 :: Tobber

Apám nemcsak bénán vezet, öreg, makacs, ha neki van igaza, inkább karambolozik, de már be is dob egy sört előtte. Baromi ijesztő.

---

Rákerestem a greasy hairstyle tutorialokra a youtube-on, mert minden nap hajat mosok a meleg miatt, de nem bírja a fejbőröm. A 2. napra meg már nem szép a hajtő. Ma tündérlány voltam.

---

Okossrác ma utazik. Először oda, ahová nem mentem végül vele, aztán ösztöndíj.

Két hónap.

Megnéztem, milyen géptípussal megy, pont a kedvenccel. Irigy.

Nézem a radaron. A fiú írja, hogy késnek. Látom.

Írom, hogy addig nézze az előtte felszállót, az is elegáns gépmadár.

Talán egy spotter is megörökítette őt.

Annyira fura, hogy bkv-n, a telefonomon látom ezeket.

Szeretem a légi közlekedést. Szeretem az internetet.

 

komment

süti beállítások módosítása