HTML

Hatékonyság

2018.04.04. 20:39 :: Tobber

Vasárnap kezdődik a lakásfelújítás.

Fityfirity bácsi újragipszkartonoz(ik?) egy lecsapódó párától átázott részt, csapot cserél, minden mennyezeti lámpát a lakásban és kifesti az egész kecót.

Ma munka után elrohantam a márkaboltba megrendelni a kinézett lámpákat.

Elsuhantam egy UPC előtt, ezt isteni jelnek vettem.

Visszafelé beestem a töküres irodába.

Értsd: személyzet sem volt bent. Hát köszöntem a falaknak, leültem az ügyfélszékre és vártam, mire előkerült egy srác végre.

Lemondtam a tévéelőfizetésemet, miután fél éve nem kapcsoltam be a tévét. A netből kértem négyszeres gyorsaságút új modemmel. Vállaltam a netes fizetést, mert eddig is úgy fizettem.

Feleannyi lesz a számlám!

Anyu holnap várja őket, el is intézik.

A tévékészüléket talán megtartom, a laptoppal össze van kötve, nézhetnék azon pl. sorozatot. De inkább odaadom a szüleimnek.

Aztán bementem az IKEÁ-ba. Akartam mélyebb mélytányérokat, akasztót, fürdőbe lámpát, meg a teraszra egy kisasztalt hamutálnak, pohártartónak esti iszogatásokhoz.

Ahha, csak a nagy cipekedésben rossz csomagot kaptam fel:

Egy azonos nevű széket hoztam el. :D

Amit imádok. Jó asztalkának, a támlájára felakaszthatok két virágkaspót.

A reggel leparkolt kocsival hazahoztam.

Holnap reggel hétre(!) megyek festékeket kevertetni, azt hazadobom kocsival, 8:30-ra be kell érnem bkv-val. Cuppanós lesz!

5 órás oktatásom lesz. Munka után bentmaradok spanyol leckét írni, aztán Bével színház, alig várom.

Későn haza.

Pénteken munka után elhozom a lámpákat, lemosom a kocsit, fogadom az új favoritot.

Szombaton 4 óra spanyol, majd elmegyek egy sráchoz.

Este bandázunk a cimbikkel a városban.

Vasárnap meg jön Fityfirity bácsi. Improvizálok, mikor mit pakoljak el a kis lakásban, mint gyerekkorunk tologatós kirakója...  És a 2-3 nm-nyi növényerdőmet oda-vissza kell rángatnom, mint Szeleburdi családék a parkban a fikuszt.

Ez eltart pár napig, a végén nagytakarítás.

Majd pihenek utána.

tarno-szek-kulteri-fekete_0530755_ph132420_s4.JPG

komment

süti beállítások módosítása