HTML

Húsvét 2.

2018.04.03. 10:08 :: Tobber

Apám is okos ember (kivéve a nézeteit), de keresztfiam apja, meg nagynénje elképesztő, előbbi az országunk egyik legzseniálisabb szakembere, okosan kimaradva a politikából és végtelenül szerényen, utóbbi fontos posztokon van, de szív a politikai vonal miatt néha. És az ő anyjuk, 70+, tegnap kb. 20 mp alatt felfogta a társasunk játékszabályait és úgy lealázott mindenkit, hogy lazán megnyerte.

Pedig nem is akart játszani.

Buta vagyok.

Szóval az úgy volt tegnap, hogy kimentünk az agglomerációba az anyai nagynénikhez, rokonokhoz. Ott úgy fogadta apámat egy nagybácsi, még le sem vettük a kabátunkat, hogy na dumáljunk, mint szélsőjobb és szélsőbal, mi a helyzet, c.gány-e OV, ki műtötte az abszolút noname teniszezőt az ötvenes években, és annak mi köze volt az elnyomó rendszerhez, ki volt ügynök és ki disszidált, és itt kikapcsoltam az agyamat, inkább a nagynénik gyerekkori sztorizásait hallgattam.

Nagynéni csak miattam(!) felkelt 7:30-kor(!), hogy süssön olyan tarját, mint karácsonyra. Csak nekem. Állati finom. Mondjuk a húsvét így is a koleszterinről szól, ezért is szeretem a húsvétot, és nem a karácsonyi xar kajákat, cukorsokkot.

Recept rögzítve.

Aztán egyedül leléptem, átrohantam a tóhoz apám rokonaihoz, ott keresztanyám fogadott olyan állat kolbászos kelttésztával (imádom a kolbászt (kuss) és nem szeretem a kelttésztákat (-lángos), hogy duplán szedtem, másból semmit.

Recept rögzítve.

Kilenc felnőttre jutott öt gyerek, szóval hangosak voltunk, és mindig valaki megnevettetett. Társasoztunk, sztoriztunk, babáztunk, ajándékokat kerestünk a kertben (keresztfiam, 7 éves: a nyúl már reggel itt volt, ezeket te hoztad! Te engem ne nevezz nyúlnak. :P De ugye nem apukádtól hoztad el az ajándékot? (4 ásványt kapott.) Éééén? Dehogy, a nyúl ásványboltban vásárol! És nem tettem hozzá, hogy rém unja. :D) Így is menő vagyok nála, mert ismerem az ásványokat, meg a judo fogásokat, hagyom édességet enni, és meghallgatom, ha fél órát megállás nélkül dumál. Fejből nyom történelmi eseményeket, dátumokat, tényeket, szórakoztató gyerek a tesójával együtt.

Felolvastam egy könyvből a kissrácnak, babáztunk is, majd hazafelé kihúztam a kocsit a sztádán és lenyomtam pár BMV-t.

Német autók, pf.

Valahogy ez a spanyol lecke nem bír megíródni magától...

komment

süti beállítások módosítása