HTML

Mindig visszatérnek

2018.03.08. 12:55 :: Tobber

Most már felírom, kit milyen becenévvel illetek itt. A snowboardos srác írt rám megint (2-3 éve szeretőm, tavaly én jártam hozzá, mert itt lakik a cég mellett, meg tudjuk...) mi újság, és mivel szexinek hív (lopom), és egyébként is izgalmas pasi, hát irogattunk. Azt hittem, azért, mert tinderen felbukkant, de utána lett találat, simán csak eszébe jutottam egy órával a match előtt. Na ezeket a véletleneket szeretem.

---

Meghúzták a kocsimat a hátsó fényszórónál, nem durván, de látszik. Egy sárga kocsi a festéknyom alapján, vagy az utcámban, vagy a tecsó parkolóban. Nyilván nem hagyott ott cetlit, a casco önrészem meg 100 000 Ft, hagyom. :(

---

Irogat egy srác, okos, helyes, második nap elárulja, hogy egy netes teszt szerint ő pszichopata, úgyhogy kedvesen bánjak vele. Bmmeg. Tiltás. Kérdés nelkül.

Tapasztalat, akit kedvesen elutasítok, az általában átmegy ótvar bunkóba, elmond mindennek és elküld a pixába.

Mint tegnap egy. Nem figyeltem a telómat egész nap. Ír reggel. Szép vagyok. Jól nézek ki. Délben, hogy megd.gna. Majd mivel nem kapott választ, este megírta, hogy szájba erőszakolna, lesz.patna, mert ócska rib. vagyok, és további ritka undorító dolgokat. Pedig ismertek, nem vagyok prűd. Ez a pasas őrült.

Elkültem az anyjába és jelentettem a pasit.

---

Ismét megtalált egy 15 éve elfeledett exszerető. Hogy ő mindenre emlékszik. És tényleg, elképesztő!!!

Olyan gyönyörű volt, kár, hogy öreg (40?), kopasz és pocakos lett. Mostanában nem ők jönnek be...

---

ÚjS kifejtette, hogy ha meggyógyul, akkor mivel vigasztalhatom. Ívesen kiosztottam, hogy mivel is van kölcsönösség terén jócskán elmaradva és addig nem kap újdonságot, amíg ezt be nem hozza. Néha meglep, hogy pasik mennyire nem tudják, hogy az még nem öröm és kielégülés egy nőnek, hogy megizélték... :D

---

Vannak még itt prűdek?

komment

süti beállítások módosítása