HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

TNDR

2017.12.06. 18:15 :: Tobber

Gondolkoztam, hogy mi lehet célravezető egy tinderes bemutatkozásnál. Megspórolni pár felesleges kört. De ennél a lányénál jobbat kitalálni sem lehet.

Igaz, senki (én sem) nem olvassa el a bemutatkozó sorokat...

Nálam a fotókon kívül a magasságom (behisztiznek, ha kiderül, hogy nem vagyok alacsony), a beszélt nyelvek, meg annyi szerepel, hogy "no means no". Amit annyira komolyan veszek, hogy ha nem érti meg, goromba leszek és elküldöm a fenébe. Remek szűrő.

Ha bárki elolvasná, azért kiegészíteném pár sorral:

-Igen, tudom, hogy nagyok. Feltűnt már egyszer hasonfekve

-Nem, nem küldök róluk ruhátlan képet

-Nem, nem érdekel mindenféle részed fotón

-Nem, a 20-22-24 cm nem öröm, 17 cm fölött nekem kuka, ne gizdulj erősen hamisított mérési eredményekkel :D

-Tudom, hogy nem tűnök 41-nek

-Nem, nem hazudok a koromról

-Igen, friss fotók

-Nem, nem akarom itt gyerekeim apját keresni (ez épp tegnapi)

-Nem, nem megyek át azonnal hozzád izélni (most hétvégén a hóesés közepén, bőven sötétedés után vetette fel egy aznap bejelentkezett srác, hogy látogassam meg őt Pesttől 50 km-re. Nem értette, hogy miért nem.)

-Nem találkozom többé facebookon látott adatlap nélkül. Belefutottam már hamis képekkel operálóba, vagy azóta tök elhízottba. Ott látszik, ha ötven-száz lájkja van és anyukája gizdul vele a ballagási fotókon

-Ha egymás után írsz 15 üzenetet, amíg én még fel sem mentem a Tinderre munka/magánélet miatt, az nem izgalmas, hanem ijesztő és azért nem töröllek, mert akkor újra felugranál. A kedvenc mondat múlt hétről egy ilyen egyoldalú agymenés után: "Akkor biztos nincs kedved találkozni?" :D

-Ha szűz vagy 22 évesen, az sem baj, de ha annyiban merül ki a bátorságod, hogy ráírsz nőkre, hogy ilyen korú nővel nem kezdenél, vagy hogy engem passzolnál, azzal csak szűz maradsz, édes

-Ha napok múlva véletlenül derül ki, "jaa, sosem mondtam, hogy nincs barátnőm", az gerinctelenség, mert az infó birtokában hadd döntsem el én, mit akarok (=sosem fog ráérni és sosem lehet hívni)

-A legújabb, hogy "vagány" utazó kizárólag tinder-nőknél megszállva akarja végigutazni a világot. Hát, hajrá, de nem valami önbizalomerősítő, még kegyelemkekszért sem. :D

-Szívesen segítek 2 napra ideeső külföldinek, mit nézzen meg, hová menjen bulizni, de ugyanazt a 6 helyet fogom javasolni, mint az utikönyve. Azt mindnek leírom, hogy melyik, angolul is beszélő korrekt taxis céget hívja, kint van 5 perc alatt, és hogy ne hagyja őrizetlenül a mobilját, pénzét, iratait

-Az anál egy l

-Nem azért levelezek egy niylvánvalóan jóval fiatalabb sráccal, mert kedvelem a fiatalabb fiúkat, elrontottam a korbeállítást

-Az tényleg mi a fenéért fontos, hogy hol születtem? (Szent Imre kórház, akkor Tétényi úti. Fogalmam sincs, Anyu Rákosligetről hogy találta ki pont ezt.)

És a csaj:

imgurtndr.jpg
https://velvet.hu/randi/2017/12/06/egy_oszinte_no_igy_mutatkozik_be_a_tinderen/

komment

süti beállítások módosítása