HTML

Pffff

2017.09.04. 14:00 :: Tobber

A hétvége röviden: málnaszörpös vodka (eltűnt otthon a Tabasco) és a Sportarénában rohangálás egy óriás plüsskutya után.

Bővebben: csütörtökön átmentünk Judós3 szüleivel koccintani a vizsgára, aztán átjött oda a haverja megmutatni az új autót és új nőt. Judós3 előttük is megköszönte a segítségemet, de a szülei is megköszönték nekem a sok segítséget, meg hogy olyan okos voltam, hogy a vizsga helyszínét bejártuk előtte nap.

Este halálosan fáradt voltam, zuhany után a srác még nem engedett ki a fürdőből: hangulatvilágítást kapcsolt, pezsgőt bontott és körbeugrált kicsit. Nagyon rámfért.

Pénteken szabi, ő elment állásinterjúra, ami nem jött be neki, pedig felvennék, nagy nehezen rávettem magamat egy felkelésre, indulnánk wellness/kondizni, de a kocsiban már totál kibuktam, úgyhogy Judós3 felvetette, hogy talán inkább együnk, mielőtt megöljük egymást. A trendi és drága ismert étteremben (ismét) akkora tahó volt a pincér, hogy inkább rákerestünk a közelben lévő többi étteremre, találtunk is új kedvencet, udvariasak voltak velünk, elegáns, finoman főznek…

Nem mentem le vele kondizni, kialudtam magamat, egy óra alatt glancba vágtuk a lakást, majd átjöttek a haverjai éjjelig pókerezni. Engem csak a vodka+málnaszörp éltetett, pedig szeretek kártyázni. (A pókert még tanulom.)

Másnap pakolás, majd indulás előtt mosdó: 17 napra megjött, nagyon durván, azóta is fetrengek a hasfájásról. Remélem, csak a stressz állította le a hormonrendszeremet és az indult újra a vizsga után.

De hullafáradt vagyok. Levezettem másfél órát, kerti partiztunk a cimborákkal, örülünk a legújabb jövevénynek. A fiúk nekiálltak pecázni, mi társasoztunk, megbeszéltük, mit táncoljunk egy közelgő esküvőn (én legszívesebben semmit, azóta vannak jobb állapotban az ízületeim, mióta nem néptáncolok, csak ha olyan kedvem van, a kondi ugye nem erőlteti meg, bár azóta hízom mint a fene :D), szóval ránkfért a zen, csak épp ömlött az eső, ami sokat ront a kertipartik/horgászások élvezetén. Hazafelé töksötétben, ömlő esőben, hullán méginkább élmény volt vezetni, semmit nem láttam. :/

TCsV-nek elígérkeztünk még egy késő esti látogatásra, szerencsére lemondta.

Másnap kimentünk a judo VB-re, hát, amennyi csodaszép embert ott láttunk!! Elképesztő testet alakít ki ez a sport, a sok szép fiatal gyönyörű látvány volt. Oké, nekem is van egy, csak úgy mondom…

A két óra szünetben hazaugrottunk ebédelni gyorsan, aztán kitalálta, hogy ha már megvettük a legnagyobb kabalafigurát, akkor ő akar egy fotót az élő kabalafigurával is.

Na azt élmény volt elkapni. Fentről figyeltük a mozgását, de vagy a tatamikon lófrált, vagy a másik oldalt fotózták. Aztán megláttuk, ahogy a kijárat felé kimegy (mi az Aréna másik végében!), na akkor épp unalmas mérkőzés ment, gyorsan felkaptuk a táskát, spuri!

Fél csarnok folyosóján át rohanás, le egy emeletet: Az óriáskutyának addigra nyoma veszett. Hát megálltunk egy korlátnál, onnan néztük a VB-t, hátha ugyanott jön vissza. Izgalmassá az tette a szórakozásunkat, hogy nagy mennyiségű fekete öltönyös, fülbedugós valtonos biztonságis védte az egész csarnokot, tippünk szerint Viktor is kint lehetett, akár Putyin is titokban(?), mi meg nyilván feltűnőek voltunk, ahogyan rohangáltunk, nézelődtünk. :D

Fotó megvan, aztán az egyik versenyzővel is (akivel még cselgáncsozott valaha, ismerik egymást). Este hazamentünk már sötétben, tanulás, survivor, sms Judós3 anyukájától, hogy mikor lesznek a családi ebédek és azokra várnak szeretettel engem is, beájulás, ma már munka, este lesz spanyol, munkakeresés.

Nagyon, de nagyon fáradt vagyok.

komment

süti beállítások módosítása