HTML

Kerülget

2017.07.15. 17:06 :: Tobber

...ez a szar, meg kéne előzni.

Tegnap fél óra néptánc után inkább kiültem a kertbe a lányokkal, majd hazajöttem sírni. Judós3 még akkor indult az éjszakába. Reggel hétkor is hívott, akkor ért haza.

Idegesít, hogy csajozhat.

Meg magamat is idegesítem. Pocsék a kedvem, csak sírnék.

Mennék kondizni, de fáj mindenem.

Reggel taliztam Nagyonlétrával, cukika, de nem dobott fel.

Lebeszéltem a híres sportolóvá vált nemtomitthogyanhívtammal, lemondtam.

Vásárolgattam szandált, kávét, sportfelsőket, karperecet, hajgumit, mert Judós3 nagyfogyasztó, nem dobott fel.

Fekszem és tehetetlennek érzem magamat, forog a szoba és súg a fülem, gyomrom a torkomban, halálra zabálom magamat.

A lakás dráma, a nyári ruháimat elő sem pakoltam, mosni kéne, komódot szerelni, elszakadt sarut megvarrni, tanulni, leckét írni, nyomaszt a sok feladat, miközben mozdulni sincs kedvem.

 

komment

süti beállítások módosítása