HTML

Remek

2017.06.30. 12:11 :: Tobber

Múlt péntek délután tanulás előtt annyira kimerültem, hogy ejtőztünk pár percet a teraszon, Judós3 feje az ölemben ( a többi része is a kanapén, csak a miheztartás végett!), amikor megláttam.

Középen egy vak folt, körben irtó szép mintával villózó fényjáték, csoda alakzattal, színekkel.

Csak éppen nem láttam abban a foltban.

Megérkezett a migrénem, a migrénaura az első tünet nálam.

Ilyenor van pár perc benyomni két kávét és egy koffein tartalmú saridont (ne próbáld ki otthon, ha nem ilyen 90/50-es vérnyomású ember vagy, nem mindenkinek ugyanaz a gyógymód!!!!), kikapcsolni a zajforrásokat, lehúzni a redőnyt, azzal enyhíthető az ütemterv következő lépése, a hányásos fejfájás.

Hát, később kezdtünk tanulni...

Tegnap este szerencsére a kisfiúk lemondták a bulizást munka után szereztem csini nadrágot Judós3-nak, hogy készítsünk fotókat a szórólapjához, elmentünk edzeni két órát, majd fotózgattam őt, majd nagybevásároltunk, majd nekiálltam sütőben sütni, éjfélre kész is lettem, akkor utóvacsoráztunk.

Ma már hányingeres fejfájásra ébredtem, de ez a jobbik fajta, csak megdöglök, de nem migrén.

Szerintem el kéne menni lassan szabadságra, mert kiborult a testem.

komment

süti beállítások módosítása